[minti_spacer]
[minti_spacer]
„Učenje nije produkt nastavničkog predavanja. Učenje je produkt aktivnosti onih koji uče!“ J.Holt
CILJ: Razvoj koncentracije i pamćenja. Učenje značenja riječi i rečenica pronalaženjem i spajanjem parova. Usvajanje pojmova i simbola te razvoj vještine čitanja. Usvajanje komunikacijskih i socijalnih vještina.
[minti_spacer]
POTREBNI MATERIJALI:
- MEMORY REČENICE: https://www.bookwidgets.com/play/6C7X4X?teacher_id=4868247272816640
- MEMORY BROJEVI DO 10: https://www.bookwidgets.com/play/LC74FZ?teacher_id=4868247272816640
- Tablica za vođenje evidencije bodova
[minti_spacer]
OPIS AKTIVNOSTI:
- Ovo je društvena igra koju djeca mogu igrati u paru ili u timovima.
- Prvo su navedeni PAROVI gdje su sve kartice otvorene i djeca spajaju rečenicu sa simbolom koji nosi njeno značenje. Svako dijete prvo čita rečenicu na glas i ukoliko ju točno pročita može ju spajati sa pripadajućim simbolom. Ukoliko dijete uspješno pročita i spoji kartice, osvaja bod. Pobjednik je onaj koji skupi više parova.
- Nakon spajanja parova, igru možete podići na višu kognitivnu razinu kada od istih kartica djeca igraju MEMORY.
- Osim u čitanju ovu igru možete iskoristiti za učenje brojeva do 10. Na karticama sa simbolima nalazi se prikaz broja ali i životinje čiji broj određuje broj na kartici.
- Prikaz tih životinja omogućuje djetetu da brojenjem spozna koji je to broj. Simbol broja uparuje sa riječju koja imenuje taj broj.
- Ono najvažnije što djeca igrajući ove igre razvijaju pamćenje i koncentraciju, ali i komunikacijske i socijalne vještine pogotovo ako su podijeljeni u timove.
- Uče kako se nositi s uspjehom i neuspjehom, kako izražavati svoje emocije na prihvatljiv način.
- Nemojte zaboraviti sve začiniti sa žličicom ohrabrenja, kapljicom strpljenja i velikom žlicom veselja, sve dobro izmiješati i zabava je zagarantirana!
[minti_spacer][minti_gallery ids=”17223,17224,17225,17226″ columns=”4″ style=”2″]