0
0 Comments

Poštovani,

razrednica sam učeniku (5.r) koji ima velikih problema s usvajanjem gradiva iz matematike. Učenik radi po redovnom programu uz prilagodbu sadržaja (PP iz svih obrazovnih predmeta). Učenik, navodno, nema pojam broja i ne može zbrojiti niti 2+2 bez konkreta. U preporuci iz rješenja je navedeno da učenik radi s konkretama u nižim razredima OŠ, a u višim da koristi kalkulator. Ali, kalkulator ne može koristiti za usvajanje svih sadržaja iz matematike, tako da je njegova učiteljica potpuno nemoćna i ne zna što da radi s njim. Na ŽSV-ima svih aktiva je naglašeno da se gradivo koje usvaja učenik (PP) može smanjiti, ali samo do najniže razine za taj razred. Učenik jedva zbraja i oduzima do 20, a tablicu množenja (ne dijeljenja) zna samo djelomično i napamet. Moja pitanja su, tko sa sigurnošću može utvrditi ima li dijete diskalkuliju ili akalkuliju jer to do sad nije utvrđeno i može li dijete do 8.r raditi s konkretama i samo s brojevima do 20 i tko to odabrava? Ispričavam se na duljini posta, unaprijed vam zahvaljujem!

Changed status to publish