Postovani,
na webu sam pročitala članak mr. sc. Nataše Šunić o problemima u učenju.
Imam djevojčicu od 11 i pol godina koja ide u peti razred i jedna se
rečenica može točno na nju primijeniti – satima sjedi i uči, a ne može
zapamtiti i ne razumije što čita.
Ja kao roditelj mogu lako spustiti kriterije pa reći da je dovoljna dvojka
ili trojka i da ne mora imati petice te tako riješiti problem. No, vidim
da se ona iznimno trudi i silno želi naučiti, a ne može. Uspijeva jedino
nakon puno sati muke i rada, a niti tada gradivo nije naučeno s
razumijevanjem pa često izostaje uspjeh na testu (gdje god treba pokazati
razumijevanje pročitanog, a ne čisto reproduciranje sadržaja). Htjela bih
joj nekako pomoći. Iz Rijeke smo, ali do sada nisam u svom gradu našla
nekoga kome bih se mogla obratiti za pomoć. Možete li nam pomoći nekim
savjetom, prijedlogom što da radimo…
Poštovani!
Prema svemu navedenom svakako bi trebalo načiniti logopedsku procjenu u svrhu postavljanja određen dijagnoze ukoliko procjena potvrdi teškoće. Bez detaljne procjene teško nam je dati određeni “recept” koji bi vam pomogao.
Logopedsku procjenu možete obaviti u jednom od privatnih logopedski kabineta te smo sigurni kako ćete tamo dobiti detaljne upute za rad kod kuće ili eventualno potrebu za uključivanjem u terapiju.
Nadamo se da smo vam barem malo pomogli.
LP Logoped.hr