Bliži se Valentinovo. Znam da Mia nešto zna o Valentinovu jer su zadnjih par godina u vrtiću pa onda u školi uvijek radili čestitke ili neke radove vezane na tu temu. Ono što ne znam je koliko zna i razumije. Kad god želim obraditi takvu temu napravim joj kratku priču. Priča je obavezno uz simbole kako bi nam kasnije bilo lakše razgovarati o njoj. Opisati ću vam kako nas dvije to radimo. Prvo ćemo zajedno pročitati priču. Nakon toga ću postavljati pitanja. Pitanja moram oblikovati tako da odgovori budu rečenice koje sam napisala. Za ovaj tekst to bi mogla biti slijedeća pitanja:
- Kada se slavi Valentinovo?
- Što ljudi pokazuju taj dan?
- Tko pomaže ljudima naći ljubav?
- Gdje ljudi mogu ići za Valentinovo?
- Što se poklanja za Valentinovo?
- Što još mogu napraviti?
- Što možemo reći osobi koju volimo?
Ako Mia od prve ne odgovori točno, kažem joj točan odgovor i nastavimo dalje. Kasnije se ponovno vratim na to pitanje. Mia koristi komunikator koji će izgovoriti rečenicu umjesto nje. Ali dok nismo uvele komunikator radila sam joj ovakve printane priče. Kad bi pokazala na simbol obavezno bi joj pročitala rečenicu. Čak i ako je kriva. Jer to je poput memorija. Svako okretanje karte vidite sliku i lakše pamtite gdje se nalazi. Na isti način svako čitanje rečenice u ovom slučaju će dijete lakše povezati sa simbolom. Nama se ovaj način za sada pokazao uspješnim. Kada ovako radimo znam što je i u kojoj mjeri usvojila. Nadam se da će i vama naš materijal biti od pomoći.
[symple_button url=”https://logoped.hr/wp-content/uploads/2021/02/Valentinovo.pdf” color=”green” size=”large” border_radius=”3px” target=”self” rel=”” icon_left=”” icon_right=””]PREUZIMANJE PRILOGA [/symple_button]