[minti_spacer][minti_headline type=”h2″ font=”font-special” size=”fontsize-m” transform=”transform-uppercase”]Cilj[/minti_headline]
[minti_spacer][minti_headline type=”h2″ font=”font-special” size=”fontsize-m” transform=”transform-uppercase”]Potrebni materijali[/minti_headline][minti_unordered_list show_separator=”no”]
Uspostavljanje povezanosti glasa i slova, tj. usvajanje abecednog načela.
- kartice sa velikim tiskanim slovima
- crni flomaster
- bojice
- kolaž papir
[/minti_unordered_list]
[minti_spacer][minti_headline type=”h2″ font=”font-special” size=”fontsize-m” transform=”transform-uppercase”]Opis aktivnosti[/minti_headline]
- Kod usvajanja abecednog načela, počnite s onim što je djetetu najbliže, a to je njegovo ime. Neka usmeno raščlani svoje ime na glasove.
- Dijete dobiva kartice sa slovima koje čine njegovo ime te slaže svoje ime. Vrlo je važno kada složi svoje ime da ga i pročita. Ovaj proces možete ponoviti par puta.
- Složeno ime ostaje ispred djeteta i kreće u fazu precrtavanja imena na papir. Ovdje je važno naglasiti kako slova moraju ići istim redom te da se uvijek piše s lijeva na desno.
- Dijete crta sebe. Spajanjem crteža i riječi osvještavamo u djetetu da svaka riječ označava, imenuje nekoga ili nešto, što je važan temelj za globalno čitanje.
- Ovu aktivnost učitelji mogu iskoristi na početku prvog razreda kao stvaralačku fazu pedagoške radionice međusobnog upoznavanja učenika „OVO SAM JA!“.
- Sve začinite sa kapljicom strpljenja, šakom veselja, ovećom dozom smijeha!
[minti_spacer]
[minti_headline type=”h2″ font=”font-special” size=”fontsize-m” transform=”transform-uppercase”]Galerija fotografija[/minti_headline][minti_gallery ids=”17077,17078,17079,17080″ columns=”4″ style=”2″]
[minti_spacer height=”50″]